donderdag 16 februari 2023

52 weeks to Christmas - week 7

Kerstkaartendonderdag. Ik gebruikte deze week de sketch van Cheerful sketches en hield mij aan de challenge van Girlz creative christmas Challenge, waar ze geen rood wilden zien. Ik pakte een mooie plaatje met hertjes en zocht daar DP bij. Daarna zocht ik nog naar meer DP wat erbij paste maar kwam uiteindelijk uit bij glitter papier in blauw en groen. Ik vind hem weer super leuk geworden.

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 7
Cheerful sketches: februari challenge 117
Girlz creative christmas challenge: challenge 7
Carlin's kaartenparadijs: challenge 55

Mijn collega was heel blij met de kaart. Moest erg lachen om de muis. 'Daar kom ik nooit meer vanaf' zei ze nog lachend. Een erg geslaagde kaart.

Ik heb straks een late dienst. Hoe ziet jullie dag eruit?

Lieve groetjes.
Emily

 

18 opmerkingen:

  1. Je zou deze kaart ook nog kunnen linken bij Carlin's kaartenparadijs, daar vragen ze blauw en groen, kijk maar eens of je kaart daar tussen past.
    Mooie sierlijke hertjes. Op de 1 of andere manier passen ze heel goed bij je achtergrond papier.
    Bedankt dat je meedoet bij Cheerful Sketches, ik herkende de sketch meteen, mooi dat je het "strak" hebt gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart, met een heel leuk plaatje.
    Gezellig dat je er vandaag weer bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke sketch,
    ik heb vandaag een vrije dag.
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een lief plaatje en een mooi kaartje met het glitter papier.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw knap gemaakt.
    Dit is een hele mooie kaart en perfect voor onze challenge van carlin's kaartenparadijs. Bedankt en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Emily ben jij al volger van ons blog?
      Ik zie je niet meteen staan, maar sorry als ik er heb overgekeken.
      Carla (DT carlin's kaartenparadijs)

      Verwijderen
    2. Hai Carla,
      Nu je het zegt. Nee, ik volgde jullie altijd via bloglovin maar dat ligt al zolang plat. Ik heb mij nu opnieuw aangemeld en volg jullie nu via blogger

      Verwijderen
  6. Zeker een mooi kaartje geworden met deze kleuren! Dat plaatje past er mooi bij! Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart met de schattige afbeelding!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief plaatje met die hertjes, Emily! En mooi papier heb je erbij gebruikt. Leuk, zo kerst zonder rood.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een pareltje, Emily! Een perfecte combinatie van papier en plaatje, prachtig!
    Tsja, die muis zal je collega vast nooit meer per ongeluk meenemen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kerstkaart met alle glitters Emily. Het achtergrondpapier past perfect bij de twee schattige rendieren. Leuk gedaan!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel leuk kaartje! Wat een schattig plaatje is het! Ja geen wonder dat die collega de kaart leuk vond..
    Mijn dag heb je vast wel gelezen. Heel druk, want of ik sliep, of ik was aan het werk. na mijn nachtdienst even geslapen tot 11.15. Toen van 12 tot 17 uur online (overleg en training OR) en om 19 uur lag ik weer in bed. Nu dus aan het werk. Ach.. het weekend weer vrij, dat maakt veel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Dat plaatje is erg liefelijk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie uitwerking van de schets !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart geworden Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij CHEERFUL SKETCHES. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful card
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen