zondag 2 april 2023

Rond en voorjaarsbloemen

De Egel heeft een leuke nieuwe challenge. Een ronde kaart met voorjaarsbloemen. Mijn schoonzusje is woensdag jarig en het leek mij leuk om haar een mooie bloemenkaart te geven. Ik gebruikte de nieuwe tulpen stans van Marianne Design en de leuke nieuwe kuip. Ik deed er een schepje en harkje erbij. Mijn schoonzusje wil van alles voor de tuin want ze willen met de tuin bezig. Dus ze krijgt groente/kruidenplantjes en de bloemen krijgt ze op de kaart. Haha.


Ik link deze kaart bij: 


Gisteren kwam mijn gewonnen prijs van Knutsels en Kadootjes al binnen. Dank jullie wel. Ben er heel blij mee. Maakt mij echt Happy hihi



Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart. Leuk om hierbij plantjes voor de tuin als cadeau te doen.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Daar ga je vast leuke dingen mee maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, vooral de opmerking "bloemen krijgt ze op het kaart".
    Wat een ontzettende leuke kaart is dit!!
    Ik hou erg van zo'n bloemenkaarten.
    Altijd heel feestelijk, zo'n volle kaart.
    Heel leuk bedacht om de kuip vol te zetten, helemaal omdat ze kadootjes vraagt die met de tuin te maken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi voorjaarskaartje met de tulpen erop. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijk deze bloemen. En wat een tof gewonnen kadootje, daar weet ik wel weg mee. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart, meer voorjaar kan haast niet. En heel goed passend bij het cadeau dat je schoonzus krijgt.
    Gefeliciteerd met je prijs, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, vrolijke kaart heb je gemaakt! En fijn hoor, je kunt weer lekker knutselen met je gewonnen prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke vrolijke kaart, op en top voorjaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte vrolijke en mooie voorjaarskaart, het straalt er van af. Dank je wel voor deze ronde voorjaarskaart, de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen