vrijdag 14 april 2023

jullie zeggen Ja! en gehaakte ringkussentjes

Ik kreeg even geleden een heel leuk verzoek. Een collega van mijn gaat trouwen, en ze vroeg of ik 2 ringkussentjes wilde haken zodat hun kinderen de ringen konden brengen. Wat een leuk verzoek. Ik had nog Scheepjes softfun in mijn voorraad en daar haakte ik de hartvormige kussentjes mee. Ze wilde er graag jute en kant omheen. Lastig om dat er goed op te krijgen. Uiteindelijk met naaigaren erop genaaid met de hand. Ik ben heel tevreden en zij was heel blij.
Ik maakte er natuurlijk ook een kaart bij. Ik gebruikte de sketch van Cheerful sketches. Ik wilde een niet al te roze kaart, want dat vond ik niet bij haar passen. Ik koos voor verschillende leuke papiertjes. De leuke stempel kreeg ik voor mijn verjaardag van Daphne. Zo lief, nogmaals heel erg bedankt Daphne, ik ben er heel blij mee.






Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches challenge blog: challenge 119

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily


 

7 opmerkingen:

  1. Ooooh, wat leuk dat je de stempel al metewn gebruikt hebt.
    Wat een mooie kaart. Een wat ontzettend leuk, de kussentjes, wat heb je die mooi gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat een mooie kussentjes heb je gemaakt! Maar ook de kaart is prachtig met die leuke stempel en de mooi combinerende papiertjes. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je collega er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emily, wat een ontzettend leuke hartkussentjes heb je gehaakt. Zo mooi in wit en hoe de ringen er aan zitten. Je kaartje is ook weer heel leuk! En past er natuurlijk perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan met die ringen-kussentjes! Leuk om zon opdracht te krijgen. Het kaartje is ook heel vrolijk. Je hebt weer mensen blij gemaakt met je creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je die kussentjes prachtig gehaakt en de ringen zijn mooi in de strik verwerkt.
    Ook de bijbehorende kaart is gaaf. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt. Bedankt hiervoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe leuk dat je die ringkussentjes mocht maken en hoe mooi heb je dat afgewerkt. Jouw kaartje is ook heel leuk. Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi trouwkaartje met onze sketch, leuk dat je mee gedaan hebt bij de challenge van Cheerful Sketches, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen