vrijdag 7 april 2023

Lieve groetjes

Zijn jullie alle vlinderspam al zat? Hihi. Ik heb wat voorraad vlinders gemaakt en maakte daar nu deze kaart mee. Gewoon om iemand te sturen en lieve groetjes te wensen. Past wel bij mij want ik sluit mijn blogposts en reacties op anderen altijd af met 'lieve groetjes'. 


Deze kaart is uiteindelijk naar een kaarten oproepje gegaan via feestje op de Deurmat. Voor een vrouw van in de 90 die graag vrolijke voorjaarskaartjes wou ontvangen. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Nee hoor, kom maar door met de mooie kaartjes.
    Wat een mooie kleuren heeft deze kaart!
    Lief hoor.
    De achtergrond vind ik ook heel mooi, past goed bij de vlinder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot en met september zijn vlindertjes hartelijk welkom, daarna wordt het te koud voor ze, dus nee, ik ben ze nog lang niet zat!
    Je hebt een heel mooie frisse voorjaarskaart gemaakt, lief dat je die naar die mevrouw stuurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk label met deze vrolijke vlinders.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor, vlinders zijn altijd leuk! Daar wordt iedereen blij van en de ontvangster van deze kaart ook zeker weten! Mooie kleurencombi heb je gemaakt

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige label! Ik houd erg van vlinders, dus mij verveel je niet snel, hoor...

    BeantwoordenVerwijderen