zaterdag 22 april 2023

Flopsy konijnen

Ik heb de afgelopen weken veel gehaakt en onder andere deze 2 kwamen uit mijn haaknaald. Dit is patroon Flopsy konijn van HappyHooked. Ik haakte er al 1 voor mijn neefje. Nu haakte ik deze 2 voor 2 vriendinnen van mij. Ze zijn allebei zwanger en we hebben begin mei weer afgesproken samen. Leuk om dan iets kleins te geven. De een weet dat ze een jongetje krijgt dus de groene is voor haar. De ander wil het een verrassing laten dus haakte ik een hele zacht gele. Dat kan altijd.
Ik heb nog garen genoeg liggen voor leuke schattige zachte knuffels. 




Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Ah, wat zijn ze leuk met een hoog knuffelgehalte! Die zullen absoluut in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve cadeautjes die je voor je vriendinnen hebt gehaakt, daar zul je ze blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een leukertjes zijn dit.
    De kleur heb je goed over nagedacht, ze zijn heel leuk.
    Lekker zacht ook, volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds! Die zien er superzacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen