woensdag 5 april 2023

Granny go round cardigan

Ja, ik ben ook nog steeds aan het haken. Alleen een kaart maken gaat sneller dus die kan ik meer laten zien haha. Dit project is ook alweer even af. Het is mijn Granny go Round cardigan van Iron Lamb. Het garen is Katia Missouri en kocht ik op de handwerkbeurs met een ander vestpatroon. Toch koos ik voor deze en wat ben ik daar blij mee. Het patroon haakte heerlijk weg en ik had het vest toch echt binnen no time af, voor mijn gevoel in ieder geval. Het vest heeft geen knopen maar dat hoeft voor zo'n voorjaarsvest ook niet vond ik.
Het is nog net een beetje te koud om te dragen maar die tijd komt hopelijk snel.





Met mijn oren gaat het iets beter. Ik heb geen last meer van die evenwichtsproblemen. Alleen mijn oren zitten nog aardig dicht. Ook is het even afwachten hoe ik omga met veel prikkels (zoals op mijn werk). Ik ga vrijdag weer werken maar werk dan een dienst boventallig om te kijken hoe het gaat. Als het goed gaat kan ik mij daarna beter melden. Ik heb gelukkig ook nog noice cancelling oordoppen die ik in kan doen tegen de grote hoeveelheid geluid. Al met al vooruitgang dus. Dank jullie wel voor jullie beterschapswensen.


Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Emily, wat heb je een gaaf vest gehaakt. Supermooi! En je staat mooi model!
    Fijn dat het met je oren wat beter gaat. Die oordoppen, daar attendeerde een collega me ook al op. Misschien ga ik die nog kopen, maar zou ik de wekker dan wel horen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat is ie leuk! Ja, dat haakt wel lekker weg en hij staat je nog super ook.
    Fijn dat je weer wat opgeknapt bent.
    Die kat kon het weer niet laten hè, altijd maar erbij op de foto, haha.

    BeantwoordenVerwijderen