donderdag 13 april 2023

52 Weeks to Christmas - week 15

Ik had het moeilijk met de inspiratie deze week. Ineens besloot ik om mijn stempels van Perlenfischer er weer eens bij te pakken. Die gebruikte ik uiteindelijk voor deze kaart. De bruine stempelinkt wordt wat minder, maar ergens vind ik het ook wel weer wat hebben. Leuke takjes en halve krans erbij. En de mistletoe. Leuke kerstgroet erbij en klaar. 
En ik kwam er weer achter hoe leuk dat stempelen is, moet ik weer vaker doen. Haha.


Ik link deze kaart bij: 
52WTC: week 15

Vandaag ga ik naar mijn werk om mee te gaan naar de Paaskermis. Elk jaar rond Pasen is er kermis in Enschede en vandaag wordt er vanuit mijn werkgever georganiseerd om erheen te gaan. Helemaal zin in. Ik ben blij dat ik weer beter ben en geen last meer heb van mijn oren.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily 

 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie gestempelde kaart. Dat is inderdaad leuk om te doen.
    Veel plezier op de kermis vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart!!
    veel plezier op de kermis.
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stempels !!!
    Mooi geheel !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kerstkaartje met deze stempels.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die hertjes, Emily. En wat gezellig, een Paaskermis.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je opgeknapt bent! En was het leuk op de kermis?
    Je kaartje is mooi en stempelen is inderdaad heel leuk, als je eenmaal bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen