zondag 9 april 2023

Polly, Lenny en Dottie

Vrolijk Pasen. 
Een mooie dag om deze schatjes te laten zien. Dit zijn Polly, Lenny en Dottie. 3 lieve vriendjes die ik haakte naar het patroon van HappyHooked. Ik haakte ze met Hobbii Honey Bunny. Heel lekker zacht Chenille garen. Ze zijn zo lekker zacht en knuffelig geworden. Ik maakte 2 setjes, want dat kon makkelijk met de hoeveelheid garen op 1 bol. Ik haakte 1 setje met geborduurde oogjes voor mijn neefje en een setje gaat in april mee met mijn ouders op vakantie naar Italië, voor de 3 dochters van de boerderij daar.






Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily



 

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes zijn het. En je kunt zelfs op de foto zien dat ze zacht en knuffelig zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat schattig! Heel leuke setjes, je neefje en de dames in Italië zullen er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah... wat een leuke setjes heb je gemaakt! Echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, kijk nou, zo schattig!!
    Daar gaat veel geknuffeld mee worden.
    Ze zijn zacht, maar ze zien er ook heel knuffelbaar uit.
    Mooi dat er 2 diertjes uit 1 bol konden, zo heb je (bijna) geen restjes over en je hebt mooi wat om weg te geven.
    Haha, ik dacht dat je ze onder een dekentje had liggen, maar ik zie als ik goed kijk dat dat jullie kat weer is (wat een foto model, hij wil er altijd bij zijn hè?!)

    BeantwoordenVerwijderen