dinsdag 3 januari 2023

Pikachu

Allereerst nog de allerbeste wensen voor 2023 lieve volgers. Dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden.
Mijn eerste project van 2023 is al af. Op oudjaarsdag begon ik aan een knuffel voor mijn tweede broer (hij wordt in februari 33 lol). Hij kwam zelf met het verzoek om een pokémon. Er werd niet bij verteld welke het moest zijn. Dus deze is het geworden. Het is Pikachu. Het patroon komt van LalylalaLand en staat op instagram, ik moest terugzoeken tot juli 2019 geloof ik. 
Het garen wat ik gebruikte is Scheepjes Cahlista en haaknaald 3,5 mm. 
Ik vind hem erg leuk geworden.








Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Dat heb je snel gehaakt! Je broer zal er blij mee zijn! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, hij bent snel, wat knap.
    Wat een lieverd, deze knuffel.
    Je hebt wel doorzettingsvermogen zeg, door helemaal terug te zoeken via Instagram tot 2019..
    Je broer zal hier heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd!! En netjes gehaakt. Ik haakte ooit een Pikachu als surprise voor een leerling in groep 6.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan, zo netjes en dan zo snel! Je kunt hem niet verwarren met een ander, de gelijkenis is onmiskenbaar. Hij is mooi op tijd klaar.

    BeantwoordenVerwijderen