zaterdag 31 december 2022

gekregen kerstkaarten en Happy New Year

Ik wil dit jaar afsluiten met een laatste berichtje hier op mijn blog...ik wil graag mijn gekregen kerstkaarten laten zien. Zo leuk.
 
Deze kreeg ik van Daphne. Een heel mooi model. Het voorste gedeelte, met het plaatje, klapt achterover zeg maar. Heel knap gedaan Daphne. 

Deze kreeg ik van Angelique. Met de lieve muisjes. Ze hebben het hartstikke gezellig onder de kerstboom en mistletoe. 

Deze kreeg ik van iemand uit de Malle kaarten maken groep, met een kerstketting. 

Deze kreeg ik van Carla Kamphuis. 

Deze kreeg ik van vriendinnen en een collega.

Ik hoop dat mijn kerstkaarten ook aangekomen zijn bij de ontvangers.

En daarmee wil ik jullie een hele fijne jaarwisseling wensen.
Een heel gezond, gelukkig en creatief 2023 gewenst en tot volgend jaar hier in mijn Casa crea d' Emilia.

Lieve groetjes,
Emily

 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Emily, heb je mijn kaart niet gekregen?? Ik hoorde dat sommige kaarten van mij er ruim 14 dagen over deden, maar als je hem nu nog niet heeft, heb ik er een hard hoofd in....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Gerjanne,
      Nee, die van jou is er nog niet. Maar er loopt hier een rare postbezorger. Helft van de tijd komt hier post van mensen van een andere straat. En mensen hebben ook gezien dat post die hij over heeft, wat ertussendoor valt zeg maar, dat hij dat gewoon weer in de brievenbus doet. Dus wie weet. Als die komt, zal ik het je laten weten.

      Verwijderen