vrijdag 2 december 2022

cheers and many more years!

Voor mijn vriend zijn verjaardag maakte ik deze leuke kaart. Hij is een echte bierdrinker dus dan kan bier niet ontbreken op zijn kaart. Ik gebruikte de sketch van Creative Sketchy girls
Ik vind hem erg leuk geworden.

Ik link deze kaart bij:
Creative Sketchy Girls: challenge 78

Ik ga straks naar het werk om te helpen met de sinterklaasviering. Ik heb samen met een collega alle cadeaus gekocht dus is leuk om te zien wat de bewoners ervan vinden.

Fijn weekend lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily



 

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vriend zijn verjaaddag! Je maakte een heel leuke kaart voor hem, precies in zijn straatje.
    Veel plezier op je werk, dat zijn de leuke activiteiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, wat een leuke kaart is dit zeg.
    Hoe was je vriend vast heel blij mee.
    Nu ik dit schrijf is de Sinterklaas op je werk voorbij, was het leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, toepasselijk en vrolijk kaartje Emily! En van harte met je vriend.
    Wat leuk dat je gaat helpen met de activiteit van Sint. Altijd wel leuk dit soort dingen he?

    BeantwoordenVerwijderen