donderdag 8 december 2022

52 Weeks to Christmas - week 49

Ik had nog een kaart liggen die ik deze achtergrond had gegeven. Ik wilde die gebruiken voor mijn volgende kerstkaart. Ik gebruikte het rendier en Xmas. Je ziet het niet maar de Xmas glinstert een beetje. Een mooie pointsettia erbij en klaar is de kaart. 

Ik gebruikte de volgende materialen van Marianne Design:
Xmas: COL1477
rendier: COL1476
pointsettia: CR1478


Ik link deze kaart bij:
52WTC: Week 49
Knutsels en kadootjes: Oh Oh deer


Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

10 opmerkingen:

  1. schattig kaartje...
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Emily,
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met die leuke achtergrond, Emily!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Emily,
    hij is erg leuk! Mooi achtergrond papier heb je. Dank je wel voor het meedoen bij knutsels en kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie achtergrond zeg.
    En wat een lief rendiertje, dat koppie🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk rendiertje staat erop je kaart, de glitter van XMAS zie je idd niet goed, maar dat is wel heel feestelijk, wat glitter erbij. Bedankt dat je meedoet bij K&K en bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Prachtig kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Kerstkaart met een dier" Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge "Kerstkaart met een dier"
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, heeft niet meer nodig Emily.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig kaartje Emily!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen