dinsdag 10 januari 2023

Geen rommel maar overal ideeën - samenwerking met studentendrukwerk.nl

Eventjes geleden werd ik benaderd door Femke van studentendrukwerk.nl Of ik interesse had in een samenwerking? Het leek mij heel leuk maar ja, wat wordt er van je verwacht. Het bleek niet zo moeilijk te zijn. Ik mocht in de webshop wat uitkiezen, dat werd kostenloos naar mij verstuurd en ik mocht er dan zelf (in mijn eigen tempo) een blog erover schrijven. Nou, dat wilde ik natuurlijk wel.

Kennen jullie dat? Dat je, met je hobby, best veel spullen verzameld. Aangezien ik meerdere hobby's heb, heb ik al helemaal veel spullen zoals je kunt bedenken. Dan krijg ik nog wel eens een reactie van: wat heb je toch veel rommel. 
Nu zat ik een beetje te kijken op de site van studentendrukwerk. Jeetje, wat veel verschillende dingen kun je bestellen. Niet normaal gewoon. Wat moet je dan kiezen?? Toen kwam ik op de pagina met tegeltjes tegen. Toen wist ik direct, die moest er komen. En ik had direct een leuke quote: 'Ik heb geen rommel, ik heb gewoon overal ideeën liggen'. 
Ze bedrukken ook bijvoorbeeld wel posters, maar dit vond ik ook nog leuk aansluiten bij mijn hobby's en mijn blog natuurlijk. 
Wie weet wil iedereen nu wel zo'n leuk tegeltje hihi.






Ik wil Femke en studentendrukwerk heel erg bedanken voor deze leuke samenwerking.

Fijne dinsdag lieve mensen.


Lieve groetjes,
Emily 



5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Zo'n tegeltje past ook zeker bij mij. :-))
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat heb jij veel ideeën liggen! 🤣
    Leuk hè, zulke samenwerkingen. Je hebt er een mooi tegeltje aan over gehouden die menigeen een glimlach zal bezorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je benaderd werd zeg! En het resultaat is ook erg leuk. Op mijn deur van mijn knutselkamertje hangt een schild met een soortgelijke tekst. Ik heb ook zoveel ideeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk.
    Je hebt een mooi kadootje gekozen, past perfect bij de rommel, euhhhh, ideeën 🤣
    Grapje hoor.
    Ik vind dat je het leuk hebt bedacht en dat je dit leuke tegeltje als blikvanger heel goed in je kamer kan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben een tijdje geleden ook door haar benaderd. Maar heb ervan afgezien, omdat ik niet verwachtte dat de lezers van mijn blog interesse zouden hebben in studentendrukwerk. Naar aanleiding van jouw berichtje hier toch maar eens hun website bekeken, en ze blijken dus veel meer producten te verkopen, bijvoorbeeld leuke tegeltjes zoals jij nu hebt! Je hebt echt een leuk tegeltje bestelt, past goed bij je hobbytafel 😄

    BeantwoordenVerwijderen