maandag 16 januari 2023

Super simple spike stitch shawl

Vorig jaar (lijkt zo ver weg maar valt best mee haha) kwam ik op Instagram een gaaf nieuw project tegen. En wel bij Marieke van @haakmelief Zij had wolletjes gekocht voor de Super simple spike stitch shawl van Atty's . Ik was op slag verliefd op de kleuren. Toen ik een tijd later bij Het Wolhuis in Rijssen kwam (mijn moeder moest iets ophalen), heb ik toch maar deze mooie bolletjes meegenomen. Het garen is Durable Comfy. Ik begon vrijwel direct aan de sjaal en nam hem mee naar Italië in December. En net voor het einde van het jaar, was de sjaal af. Ik ben er erg blij mee.

Happy hoofd hier haha.

Woensdag scheen de zon eindelijk weer eens, en kijk eens hoe de kleuren van het scherm spatten. Wauw.





Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

 

9 opmerkingen:

  1. Die eerste foto alleen al.........wat een mooie kleurtjes zo bij elkaar!
    En dan die prachtige sjaal die je er van gemaakt hebt. Die ga je vast vaak dragen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Emily, wat is die prachtig!!! Ik vind de kleurkeuze erg goed, staat je mooi! Het patroon ziet er ook erg leuk uit. Ik draag zelden een shawl, hooguit bij erg koud weer. Maar misschien dat ik dan toch een tweede nodig heb 😉. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn zeker hele leuke kleuren bij elkaar.
    Wat een vrolijke, gezellige sjaal.
    Leuke foto, die van jou met je happy hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! En ook deze kleuren staan je weer geweldig, dus logisch dat je op de foto happy kijkt, haha. Ik zou zelf nooit op deze kleurencombinatie komen, maar als ik het zo zie vind ik het zo leuk, je hebt de sjaal ook heel mooi gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Emily, wat een prachtige omslagdoek/shawl is het. Mooie kleuren heb je uitgekozen en het staat je ook heel mooi. En de steken zijn ook prachtig en regelmatig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie shawl heb je gemaakt. De kleuren zijn ook leuk bij elkaar. Je wordt op slag vrolijk als je de shawl omdoet denk ik maar zo. Veel plezier ermee.
    Groet, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh die is mooi zeg! Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren, wat een mooie en blije sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie, mooi geworden zeg! Daar zul je veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen