donderdag 5 januari 2023

52 Weeks to Christmas - week 1

Ja, we gaan gewoon weer van start met de 52 weeks to Christmas challenge, het is me zo goed bevallen. Mijn doel is om van elke kerstkaart in ieder geval 2 te maken, dat leek mij handig.
Deze kerstkaart kan ook nog meedoen met de challenge van 52WTC, er staat namelijk een kerstboom op. De stempel is van MD. De tekst heb ik met embossingpoeder gedaan. Moeilijk te zien op de foto maar het staat erg leuk.


Challenge:
52WTC: week 1

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten en mooi die tekst met de embossing poeder.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten met die gezellige kerstman.
    Handig om er meteen 2 te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee vrolijke kerstkaarten en in de vergroting is de embossingpoeder goed te zien hoor. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee leuke kerstkaarten geworden. Mooie tekst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten, Emily! Slim om er meteen 2 te maken. Dat neem ik me ook (weer) voor, lukt niet altijd helaas.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk gelijk een goed begin...2 kaarten.
    Heel leuk zijn ze
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging kerstbomen op je kaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes met deze mooie kerstman! En je embossingpoeder staat er mooi bij. Gezellig dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaarten Emily en de gouden tekst met embossingpoeder is heel mooi zichtbaar op de foto. Leuke stempel van de kerstman.... deze ligt bij mij al te wachten om gebruikt te worden.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaarten, zowel in rood als groen. Het embossingpoeder is heel goed te zien hoor, het staat zeker heel mooi.
    Mij is iedere week een kerstkaart ook goed bevall3n. Ik heb er alleen nog best wat over, dus kan ik af en toe wel overslaan, daar ben ik maar meteen mee begonnen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo... en meteen twee! Dat doe je goed. Het is heel fijn geen kerststress te hebben. Dus ook ik ga weer meteen door met de kerstkaartjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn leuk zeg. Ik heb geen voorkeur, vind ze beide erg lruk gemaakt, in deze traditionele kleuren.
    Wat een verschil geeft dat, rood of groen.
    Leuke stempel is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappig en leuke kaartjes heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen