woensdag 18 januari 2023

KIC uitdaging 175

Mijn oudste broer is zondag jarig. Jullie zagen al de gnooms die hij van mijn krijgt. Nu ook de kaart die ik erbij heb gemaakt. Ik heb de lift challenge van Kaarten inspiratie challenge blog genomen en wat donkere mannelijke DP bij elkaar gezocht. De leuke tuingnoom van MD erbij en klaar. Was even een puzzel om het juiste dp bij elkaar te vinden maar ik vind hem erg geslaagd. Gefeliciteerd kan precies schuin op het bovenste vierkant. 

Ik link deze kaart bij:

Ik heb vanmiddag kookdienst op het werk. Dit doen we 1x per week als 1op1 dienst met een bewoner. Een leuke dienst die ik bijna nooit heb. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Die is gaaf! Een echte mannenkaart door de keuze van het dp, maar ook door de leuke stempel.
    Veel plezier met koken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zeg! Die gnome is enig en wat een mooi effect geeft het he, deze liftkaart. Leuke dienst ook lijkt me. Lekker gegeten ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie lift kaart, mooi in mannenkleuren
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Emily bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart
    bedankt dat je mee hebt gedaan aan onze challenge
    tot de volgende keer
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede avond Emily,

    Je hebt een mooie kaart gemaakt, dank je wel dat je mee doet aan onze challenge bij KIC!

    Creatieve Groetjes, Kim (DT KIC)

    BeantwoordenVerwijderen