vrijdag 13 januari 2023

collega met zwangerschapsverlof

Een collega van mij is zwanger van een meisje en is nu met verlof. Ik maakte voor haar een simpele kaart om bij het cadeautje te doen wat we haar gisteren gaven. Ik gebruikte weer eens de leuke Jij mal van MD. De achtergrond stempelde ik zelf met stempels van Perlenfischer. Ik vind de kaart erg geslaagd.


Deze wilde ik ook nog even laten zien. Ik heb zeker 2 kerstkaarten niet binnen gekregen dit jaar. Heel jammer. Maar Lisanne besloot om mij nog een kaart te sturen en die wil ik hier nog wel even laten zien. Kijk dan hoe leuk met de paraplu's, past ook nog eens heel goed bij het weer wat we momenteel hebben haha. Dankjewel Lisanne.


De nieuwjaarsreceptie met collega's was echt super gezellig. Het is leuk om elkaar eens te zien buiten het werk om. Lekker eten en een leuk dobbelspel. Ik won uiteindelijk een mok om te schilderen, een sjaal met het logo van de organisatie waarvoor we werken erop en deze op de foto. Een mini Henry stofzuiger. Die vind ik zo leuk, en hij werkt ook nog. Geniaal bedacht gewoon. 

Ik mag vandaag een late dienst werken en daarna lekker weekend.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily






 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel leuke babykaart gemaakt voor je collega, de achtergrond is super goed gelukt!
    Haha, die mini Henry, geweldig! Nu kun je mooi je hobbytafel stofzuigen, hahaha, o nee, dat zuig je al je ideeën op en dat moeten we niet hebben. ( Je wilt niet weten hoeveel "ideeën" er op mijn hobbytafel liggen, hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor je collega! Mooie achtergrond. En wat lief dat Lisanne je een kaart stuurde zeg. Heb je mijne ook niet gekregen? Of toch wel? Anders moet ik jou ook nog maar eentje sturen... hoewel het nu wel een beetje laat is...
    Wat een leuke dingen heb je gewonnen. De Henry is hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen