zaterdag 28 januari 2023

Snuggle konijn

Soms kom je een patroon tegen wat je gewoon wilt haken. Dit is zo'n patroon. Konijn van HappyHookedShop. Ik kwam hem tegen bij iemand op instagram die hem gehaakt had. Zo leuk. Ik bestelde direct het patroon en keek naar het garen. Hobbii Baby Snuggle solid. Maarja, net nieuw jaar. Eerst beetje garen opmaken. Ik zette Konijn even in de wacht tot ik vond van mezelf dat ik weer garen mocht kopen. Maar toen kwam het garen in de aanbieding voor de helft van het geld. Toen sloeg ik wel toe, soms wacht je net lang genoeg. Ik bestelde 6 bollen (best netjes toch), dus ik heb genoeg voor 6 konijnen. Leuk ook als kraamcadeau. 
Deze gaat naar mijn kleine neefje Max, ik hoop dat hij er lekker mee gaat knuffelen.






Ik ben lekker vrij dit weekend. 
Wat zijn jullie plannen?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Ohhh, die is gaaf Emily! Die heeft een wel heel hoog knuffelgehalte! Mooie kleur heb je gekozen, ik kan mij heel goed voorstellen dat Max verliefd op hem wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk konijn! En dat garen, lijkt me heerlijk zacht!
    Mijn weekend wordt een mix van kaartjes maken, haken, een basketbalwedstrijd bezoeken en analyses maken voor school. Ik verveel me dus niet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welk garen heb je hiervoor gebruikt? Hij ziet er uit als superzacht knuffelkonijn, daar zal Max veel plezier aan beleven. Mijn weekend: gisteren gewerkt, vandaag twijfel tussen de tuin in (maar het weer betrekt helaas alweer) of mijn handwerkkasten verder uitsorteren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Hobbii baby snuggle solid gebruikt. Ik heb het garen wel gelinkt in mijn tekst, dan hoef je niet te zoeken hihi.

      Verwijderen