donderdag 12 januari 2023

52 Weeks to Christmas - week 2

Het is weer donderdag. Kerstkaartendonderdag. Ik vond het lastig deze week. Wilde heel veel challenges combineren, en het wilde niet lukken. Nu doe ik met deze alleen mee aan 52WTC en Girlz creative christmas challenge, daar vragen ze sterren. Uiteindelijk ben ik best tevreden met deze kerstkaart. Mooie rustige kleuren.


Ik link deze kaart bij:
Girlz creative christmas challenge: challenge 2 sterren
52WTC: week 2

Fijne donderdag.

Ik heb vanavond gezellig een nieuwjaarsreceptie met collega's, iedereen maakt iets lekkers. Helemaal zin in.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart in mooie rustige tinten.
    De gezelligheid vanavond.
    Fijne dag toegewenst oppassen als je naar buiten gaat.
    Gezellig dat je er vandaag weer bent met de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooi kaartje! En zo in sterren gemaakt staat ook mooi1 Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge Blog.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, Emily. Soms is teveel challenges combineren gewoon te lastig...
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij hebben wij dp uit hetzelfde papierblok gebruikt, ik voor mijn sterren, jij voor deze kaart.
    Inderdaad mooie rustige kleuren.
    Haha, dat heb ik soms ook, wil ik zoveel Challenges combineren, dat er niks lukt.
    Dan moet je het maar gewoon vergeten en iets anders maken, net zoals jij nu hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sterrenkaart.
    Fijne avond met je collega's.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een prachtige kaart! Heel mooi hoe je de sterren hebt geplaatst en dat je van het mooie plaatje een ster hebt gemaakt, heel goed bedacht.
    Ik hoop dat je een gezellige bijeenkomst had, een mooie manier om het nieuwe jaar te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een leuke kaart geworden, Inderdaad rustig gehouden en zo gaat alle aandacht naar de sterren. Leuk zo'n nieuwjaarsreceptie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, prachtige kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart geworden. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Girlz Creative Christmas Challenge. Groetjes Helma DT Member

    BeantwoordenVerwijderen