vrijdag 6 januari 2023

Van harte

Het challenge blog van Marianne Design gaat stoppen. Maar...ze doen nog 1 challenge. Een verjaardagskaart. Nu kwam ik op instagram iemand tegen die jarig is komende zaterdag dus nog snel even een mooie kaart voor gemaakt. Met de nieuwe materialen van MD. Ik vind hem heel erg leuk geworden.
Materialen:
plaatje: VK9600
kaartmal: LR0877
van harte: LR0625
kleine bloemetjes: CR1501

Ik link deze kaart bij:
Marianne design challenge blog: challenge 308

En ik heb een nieuwe hobby. Haha. Eigenlijk het verlengde van kaarten maken. Wax seals maken. Ik had het al wel eens voorbij zien komen op Facebook maar nu kreeg ik met kerst een kerstkaart met een wax seal erop. Die heb ik van de envelop afgescheurd en opgehangen. Zo leuk. Nou, dat wou ik ook. De materialen bestelde ik bij Jessy at sea. Ik heb er nu 2 gemaakt, ben helemaal blij.


Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

8 opmerkingen:

  1. Een heelmooie kaart Emily, heel fijntjes.
    Leuk, die waxzegels! Mijn zoon heeft het al jaren, jammer dat hij weinig post verstuurd, al wordt het wel heel duur met zo'n zware zegel. Laatst heeft hij het gebruikt voor allemaal Harry Potter uitnodigingen, het ziet er ontzettend gaaf uit. Jouw zegel is erg goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart voor onze challenge. Begint al weer op voorjaar te lijken op jouw kaart.
    Mooi die waxzegel!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd jammer als een blog stopt te bestaan.
    Maar wel leuk om nog mee te doen aan de laatste challenge.
    Oh oh, wat leuk is dit nou toch weer, met de wax, echt iets voor jou vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de laatste Challenge bij MD
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met de nieuwe materialen van MDesign.
    Gezellig dat je meedoet met onze laatste challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze allerlaatste Challenge "verjaardagkaart".
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje voor onze allerlaatste challenge!
    Bedankt voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke verjaardagskaart met die mooie mal,
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen