zondag 8 januari 2023

Gnomes

Zoals jullie al eerder zagen, vroeg mijn ene broer om een Pikachu. Mijn andere broer vond het saai dat hij niet mocht kiezen voor een pokémon, maar ik vond het lastig om goede patronen te vinden dus helaas. Nu kwam ik toevallig een leuk patroon tegen op Instagram. Het is de Christmas Gnome van Pinktomatocrochet. Mijn broer heeft gnomes door zijn hele huis dus leek het mij leuk om deze voor hem te haken. En het haakt snel weg joh. Als je niet teveel afgeleid raakt (lees: telefoon...instagram. is nog wel eens een probleem hihi) dan heb je binnen 3 uur deze leuke gnome klaar, en dan ben ik een langzame haakster ook nog.

Ik gebruikte SMC Catania in verschillende kleuren en een haaknaald 3 mm.



Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Langzame haakster??
    Pff, nou ik ben altijd helemaal verbaasd wat jij allemaal haakt, in korte tijd.
    Wat zijn ze leuk🥰, ik ben dol op Gnomes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig stel! En mooi gehaakt.
    Ik ben nu visjes aan het haken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stel! Toevallig ben ik ook maar weer eens aan het haken, and guess what... haha, maar dan wel "een klein stukje" groter; hopelijk wordt het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stel, daar zal je broer blij mee zijn! En jij een langzame haakster?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige gnooms heb je gemaakt. Al zou je een langzame haakster zijn, als je er maar lol in hebt. Dat is het belangrijkste. Nog leuker om er iemand blij mee te maken.
    Groet, Merel

    BeantwoordenVerwijderen