donderdag 29 februari 2024

52 Weeks to Christmas - week 9 '24

Warme wintergroetjes deze keer met de leuke kerstmal van de action van het afgelopen jaar. Eindelijk heb ik die snijmallen erbij gepakt en daar is deze kaart uit gekomen. Leuk met de sneeuwpop vind ik.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 9

Mijn deken is bijna af. Alleen de rand nog. Ik ben nogal druk geweest met werk. Ik heb een rits van 5 dagen erop zitten en die waren best intensief. 
Vandaag ga ik met een collega naar mijn collega die al een tijdje in de ziektewet zit. Gezellig.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily


 

11 opmerkingen:

  1. een hele leuke trui op je kaart. tjonge 5 dagen achtereen wel veel.
    fijne dag.
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart leuk die trui en daarop dat schattige sneeuwpopje.
    nou dan mag je nu weer even uitrusten, en met de beentjes op de bank...onder je bijna "AF "deken...
    Gezellig dag, leuk dat je er vandaag weer bent.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de mooie kersttrui. Mooie kleuren ook.
    Nog even doorhaken en dan is je deken af. Altijd genieten als je weer een projectje helemaal af hebt maar ik heb dan altijd wel de kriebels omdat ik weer iets anders te haken wil hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en leuk kaartje met deze mooie trui! Ik heb hem niet kunnen scoren bij de action. Jammer! Succes met het laatste stukje van je deken! Heel knap vind ik dat. Een deken vind ik erg mooi maar wat een werk! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor deze kaart met de roze trui met sneeuwpop erop, hoop dat deze weer komt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met die roze trui !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wwaauw.......leuk truitje 👍
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart, je hebt een mooie trui gebreid, uh, gestanst. Het dp past er perfect bij.
    Heb je nu een paar dagen vrij om bij te tanken? Veel haakplezier, dat werkt therapeutisch hè 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart met die leuke mal van de trui, Emily! Ik had m ook wel willen hebben, maar heb de Action eigenlijk bewust gemeden in de kersttijd, ik heb al zoveel...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ja...wat zijn ze leuk he? Je kaart is enig!
    En 5 dagen achter elkaar, dat is best wel intensief ja. Nu weer even ontspannen.
    En aftellen naar je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is leuk, een truitje op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen