zaterdag 17 februari 2024

reiskaart

Een vriend is vandaag jarig. Hij is dol op reizen en is al overal en nergens geweest. Ik wilde voor hem graag een echte reiskaart maken. Ik heb de sketch van creative sketchy girls gepakt en een mooi papierblok met allemaal reis motieven. De tekst vond ik wel heel passend want hij is leraar op een basisschool, ik denk dat dit nog altijd wel gezonden wordt bij verjaardagen. In plaats van een takje, zoals in de sketch, heb ik een skyline met allemaal bekende gebouwen gebruikt, om in het thema te blijven. 


Ik link deze kaart bij:

Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart voor iemand die van reizen houdt.
    Bij ons beginnen we het zingen bij een verjaardag altijd met dit lied en dan volgt er een heel repetoire.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is gaaf, zo toepasselijk! Je hebt beide thema's mooi gecombineerd en heel mooi doorgevoerd, zelfs het blaadje uit een schoolschrift/map, superleuk. De kaart zal zeker goed ontvangen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een originele uitwerking van de sketch! Gaaf zeg! En dat zal die vriend wel waarderen zo'n toepasselijke kaart! En die tekst heb ik ook, kan altijd volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kanjer van een kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf.
    Heel leuk bedacht, dit thema, het maakt het persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke persoonlijke kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt leuk dat je mee doet bij CSG
    Groetjes Josje Dt

    BeantwoordenVerwijderen