donderdag 15 februari 2024

52 Weeks to Christmas - week 7 '24

Ja, kerstkaartendonderdag. Ik had hem gisteravond willen maken, maar ik had zo'n hoofdpijn dat ik er niet aan toe ben gekomen. Maar vanochtend is het me wel gelukt. Ik pakte de sketch van Cheerful sketches erbij en een blok papier. Was nog lastig, ik vond het papier moeilijk te matchen. Uiteindelijk is het dit geworden. De huisjes vind ik zo gezellig. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 7
Cheerful Sketches: februari challenge

Nog 14 vierkantjes te gaan hihi. 
Vandaag mag ik weer een late dienst werken. Wat zijn jullie plannen voor deze regenachtige dag?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

12 opmerkingen:

  1. vandaag een vrije dag, leuk plaatje op je kaart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje! Dat papier met die huisjes vind ik zo leuk maar ook moeilijk iets mee te maken! Je hebt er een leuke draai aan gegeven! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gezellig plaatje met die huisjes, en je hebt het mooi opgelost zo , rustig houtnerf erachter en 2 stroken wat drukker papier, komt het super tot zijn recht.
    Leuk dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
    Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Emily! Die huisjes zijn inderdaad leuk en mooi papier heb je gebruikt. Ik vind het combineren soms ook wel moeilijk, maar het is jou goed gelukt.
    Fijn dat je hoofdpijn weer gezakt is, zo ellendig.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart en het papier past mooi bij het plaatje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart zo met de huisjes. Mooi met het rustige papier als achtergrond.
    Het was hier een drukke werkdag dus niet veel gemerkt van de regen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een heel gaaf kaartje gemaakt en ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt met het dessin papier. Soms moet je schuiven en proberen. Zo liggen er bij mij ook wel eens 4 verschillende papiertjes...netjes op maat geknipt en dan is het toch te druk, of niet de goede kleur....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart Emily, het 8s je toch gelukt om een mooie combinatie van papier te maken. Dankjewel voor je inzending bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, het is je goed gelukt hoor, het matchen van dit dp.
    Mooi plaatje, prima dat je dan niet teveel hebt toegevoegd, dat is niet nodig, nu gaat alle aandacht naar het plaatje.
    Het matten op rood vind ik een goeie keus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dessinpapier met de huisjes. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
    Tof dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaartje!
    Groetjes
    Nancy 52WTC en CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je gelukt om een leuke kaart rondom het huisjesplaatje te maken.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen