vrijdag 2 februari 2024

#cosywinterblanketalong24 Stargazerblanket

Het is hier iets rustiger met kaarten vind ik. Dat komt door mijn haakwerk waar ik nu mee bezig ben haha. Ik volg al heel lang een podcast uit Engeland (meerdere trouwens): Little Drops of Wonderful. Deze podcast wordt gemaakt door Ally. Ik volg haar leven en al haar creatieve projecten via youtube. Nu organiseert Ally een make along in januari en februari genaamd de #cosywinterblanketalong24. Ik besloot mee te doen met mijn Stargazer blanket. Ik was eraan begonnen in 2022 !! en ik had een paar vierkantjes en wat driehoekjes af. Daarna belandde het project in de hoek, zoals wel vaker. Nu heb ik hem erbij gepakt en ohh wat is het een fijn project. 
Ik heb gisteren 3 kleuren garen bij moeten bestellen omdat ik tekort kom maar verder zijn alle gekleurde driehoekjes af en ben ik al ongeveer op de helft in totaal met de vierkantjes. Ik hoop hier veel aan te kunnen werken zodat de deken inderdaad deze maand af komt. Of dat lukt is even de vraag.








Maar goed. Ik ga vandaag wel weer even kaarten maken denk ik want er komen nog wat verjaardagen aan waar ik mee bezig moet.

Fijn weekend alvast.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Wauw Emily, wat een werk! Maar door de kleine onderdelen van zo'n deken is het denk ik heel goed te doen en door de verschillende kleuren ook niet saai. Ik ben super benieuwd naar het eindresultaat!
    Succes weer met de kaarten. Inderdaad hier ook weer een aantal verjaardagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat dapper van je. Ik ben op dit moment helemaal niet aan het haken, met als ik dit dan weer zie.....
    Er is zoveel leuks vind ik, want kaarten maken is ook zo leuk om te doen.
    Ik ben héél erg benieuwd naar het eindresultaat van deze deken, ga maar lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh, dat zijn een hoop vierkantjes en driehoekjes die je moet maken voordat de deken in elkaar kan. Maar volgens mij wel een supertof project, succes! Bij mij staat het haken al een tijd op een heeeeel laag pitje, doe bijna niets meer. Maar ben nu aan een klein dekentje begonnen voor een jongetje die zn knuffelbeesten graag warm wil houden ;) Dat leek me wel een mooie om het haken weer even op te pakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je je deken af gaat maken en ook al lukt het niet precies rond de einddatum je bent dan al een stuk opgeschoten. Als je dan zover bent, dan wil je vast niet meer stoppen. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Emily, wat een klus, maar wat een leuk project. Leuke kleuren gebruik je. In de jaren 70 waren gehaakte spreien helemaal in en heb ik ook een sprei van vierkantjes gehaakt. Het zou een twee persoons worden, maar uiteindelijk was het een eenpersoons......
    Fijn weekend en haak ze,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen