donderdag 8 februari 2024

52 Weeks to Christmas - week 6 '24

Deze kaart had ik ook nog niet laten zien. Deze kaart maakte ik ook nog last minute omdat ik tekort kwam. De elfjes zijn zo leuk om te gebruiken. Ik word hier heel vrolijk van. Dit was de laatste kerstkaart die ik nog niet had laten zien. Ik moet gauw weer aan die van dit jaar beginnen. 



Ik link deze kaart bij:
52 WTC: week 6

Vandaag heb ik een vroege dienst. Vanmiddag ga ik even een rondje blogland doen.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 


13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige elfjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke vrolijke kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijkheid straalt hier van het scherm met die leukerds, helemaal in de kerstsfeer, lekker veel kadootjes.
    Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel vrolijk geheel, erg leuk. Voor een last-minutekaart heb je er nog veel werk van gemaakt met deze stanssets.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk, lekker vrolijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart met die vrolijke elfjes, Emily! Knap om zo'n uitgebreide kaart nog last-minute te maken!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje met deze elfjes! Ik vind ze ook zo vrolijk! Een mooie kaart heb je ermee gemaakt! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel vrolijk kaartje, leuk de elfjes met slee en kadootjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart met de elfjes in de slee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje. Zo vrolijk met die gekleurde elfjes! As je ermee bezig bent zijn ze super, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd is dit, je hoort ze bijna lachen en plezier hebben.
    Heel vrolijk, het dp wat je gebruikt hebt.
    Ik heb mijn Kaneel veranderd hoor op mijn blog, haha, daar lees je dan gewoon zelf overheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke vrolijke kaart !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen