vrijdag 16 februari 2024

sneeuwklokjes voor Caroline

Caroline, van Caroline cards was jarig. Ik besloot om voor haar een kaart met sneeuwklokjes te maken. Ik zette ze in een mooie pot met een verjaardagswens erop. Het papier vind ik erg mooi. Een beetje een simpele kaart maar ik hoop dat Caroline hem mooi vond. 

Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches: februari Challenge

Alvast een fijn weekend gewenst. Ik heb vandaag een late dienst maar ben het weekend vrij. 
Er moeten nog 4 vierkantjes gehaakt worden. Het schiet op!

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Ja hoor, weet 1 met "onze" sketch van Cheerful Sketches.
    Leuk, sneeuwklokjes horen erbij in deze tijd van het jaar.
    Helemaal niet simpel, al die bloemetjes plakken, het is net een puzzeltje.
    Werk ze een daarna lekker weekend vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk deze sneeuwklokjes, ik zie ze overal bloeien, zo mooi
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, de sneeuwklokjes staan heel mooi in die pot.
    Je hebt de sketch van Cheerful Sketches mooi gebruikt, leuk dat je weer meedoet.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de tekst op de bloempot te stempelen Emily! Die sketch is zo leuk en bruikbaar. Caroline vond hem vast heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderfull card. Thanks for entering you card at Cheerful Sketches Challenges
    Wat een dotje. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches Challenges
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm zeker leuk en hij staat hier nog te pronken op de kast. Nogmaals dankjewel!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje met die lieve sneeuwklokjes. Ben er gek op. Er staan er heel wat bij ons in de voortuin.
    Dankjewel voor het nogmaals meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen