woensdag 14 februari 2024

Stipcadeau in geel en bruin

Een collega van mij is 12,5 jaar in dienst. Voor haar stipte ik nog een cadeau. Bij haar moest ik echt aan geel denken. Mooi gecombineerd met bruin. Het is een hele vrolijke mok/potje geworden. 
Ik heb hem haar gisteren gegeven. Ze was er erg blij mee.





Het is hier nog steeds rustig op mijn blog, ik wil echt heel graag mijn deken proberen af te krijgen deze maand. Ik moet nog 20 vierkanten en dan ga ik hem in elkaar zetten. Ik heb nog 2 weken. 

Fijne woensdag.


Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. knap stip werkje.
    succes met het haken.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi mokje heb je gestipt. Prachtig. En als ik het zo lees zie ik je helemaal voor je met al die vierkantjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, wat een gaaf cadeau! Daar heb je heel wat uren in gestopt, wat is het prachtig geworden! Een heel mooie, vrolijke kleurencombinatie.
    Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen