dinsdag 20 februari 2024

vlinderkaart

Mijn juf van de peuterspeelzaal is morgen jarig. Ja, echt waar. Ik heb nog steeds contact met de juf waarbij ik op de peuterspeelzaal heb gezeten. Hihi, even ter verduidelijking, ik word 7 maart al 28. Kun je nagaan hoelang dat geleden is. Ik zie haar 1 keer per jaar op haar verjaardag. Dan neem ik rozen voor haar mee, haar lievelingsbloemen. Op mijn verjaardag krijg ik een kaart van haar, meestal gevuld met een klein zakcentje hihi. En met kerst sturen we ook kaarten. 
Helaas kreeg ik gisteren een berichtje dat ze haar verjaardag niet viert want ze ligt ziek in bed. De kaart gaat dus op de post en de bloemen komen later wel.



Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Geweldig dat dat contact nog steeds in tact blijft, wel jammer dat de jarige ziek is. Je hebt een heel mooie vrolijke kaart gemaakt, dat zal haar vast goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nog contact met haar hebt. Je kaart is erg leuk. Zal haar vast opvrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dit contact, mooie kaart geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk om dat contract aan te houden, soms kom je mensen tegen in je leven, daar klinkt het zo goed mee, daar hou je dan, met gemak, contact mee.
    Leuke kaart, héél vrolijk, zal gaat opbeuren, nu ze ziek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt. Jammer dat je hem dit jaar niet persoonlijk kunt afgeven.
    Leuk zo'n contact met je oude juf.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie nog contact hebben. Je leuke kaart zal haar verjaardag zeker wat opfleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en daar zal ze heel blij van worden. Leuk dat je nog steeds contact met haar hebt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen