donderdag 22 februari 2024

52 Weeks to Christmas - week 8 '24

Daar was ik weer met een kerstkaart op deze donderdag. Een leuke snowglobe deze keer. Vrij simpele kaart maar de snowglobe zelf heeft wel veel kleine elementjes dus toch niet saai. 


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 8

Mijn deken schiet op. Ik heb nu meerdere blokken gemaakt zodat je het patroon erin krijgt. Ik moet er nog 3 en daarna alle blokken in goede volgorde aan elkaar zetten. Dan nog de rand en de laatste draadjes afwerken. Ik hoop zo dat het lukt voor het einde van de maand, nog steeds mijn doel. Haha.
En ik ben druk met het stippen van een bestelling voor een collega. Die wil graag 2 mokken in retrokleuren. En ik maak een mok voor mijn collega in de ziektewet, ik ga daar volgende week op bezoek samen met een collega. Druk Druk Druk met creatieve dingen.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

11 opmerkingen:

  1. Heel schattig kaartje met die leuke gevulde snowglobe,,,
    Succes met de laatste loodjes van de deken, heerlijk creatief bezig ben jij.
    Leuk je weer te zien vandaag bij 52WTC.
    Fijne dag lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kerstkaart met mooie globe. Heerlijk die vrolijke kleuren! Fijn dat je zo lekker creatief bezig bent.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatieve dingen heb je allemaal te doen, heerlijk ontspannend..maar niet teveel druk erachter zetten, hi hi. Je kerstkaartje is weer een leukerd geworden. Bedankt dat je deze week meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze gezellige snowglobe. Leuk tafereeltje.
    Succes met de deken. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Succes met je creatieve drukte.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met die sneeuwbol, Emily! En genoeg details in de schudbol inderdaad. Leuk dat je zoveel verschillende creatieve projecten onder handen hebt. Tijd te kort...
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje heb je gemaakt met de globe!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk druk dus, leuker dan met schoonmaken of opruimen toch (om maar iets te noemen)? Je kaart is heel leuk met deze magische schudbol.
    Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar je deken hoor! Maar ook naar je stipwerk, want dat is ook zo gaaf. Veel hobbyplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou nou nou wat een drukte. En wij maar denken dat je druk met werken bent. je kaart is heel leuk. Al de kleine details. Heel leuk!
    Net als Angelique ben ik hel benieuwd naar de deken en je stipwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha. Ook wel hoor, maar in het voorjaar is het altijd iets rustiger omdat je in de min werkt voor de zomer. Maar dit doe ik allemaal tussen het werken door ;-)

      Verwijderen
  9. Mooi in deze tinten !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen