maandag 4 maart 2024

thee is altijd een goed idee

Ik was even offline...

Ik heb vorige week zaterdag t/m afgelopen woensdag gewerkt. Zoals ik vorige week al schreef. Ik had toen deels de zorg voor een terminaal zieke cliënt. We draaiden altijd 1op1 diensten met haar dus het grootste deel van je 8 uur durende dienst was met haar. Die dagen hakten er behoorlijk in en donderdag kwam het bericht dat ze is overleden. Veel collega's van haar team, niet iedereen uit het team draaide haar diensten, kwamen bijeen. 
Ik mocht samen met een collega de laatste zorg doen en daarna hebben we haar uit begeleidt. 
Vanavond is een herdenking op mijn werk. Eind van de week de uitvaart, waar ik ook naartoe mag.

Maar nu deze kaart. Deze kaart maakte ik voor mijn zieke collega. Donderdag ben ik bij haar op bezoek geweest, met nog een collega. Ik stipte ook nog een mooie mok voor haar, die laat ik een ander keer zien. Maar deze kaart wilde ik hier vandaag laten zien. Ik gebruikte een sketch die ik laatst ook al gebruikte. Het witte strookje papier is glimmend gemaakt met embossingpoeder. Ze was er heel blij mee.


Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart voor je collega en prachtig dat DP. Logisch dat je offline was en veel sterkte deze week!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan me goed voorstellen hoe dat is zo'n week en het overlijden. sterkte!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een heel heftige week voor je, sterkte met het afscheid vanavond en verderop in de week.
    Voor je collega heb je een heel mooie kaart gemaakt met mooi papier en vrolijke vlinder, leuk dat glimmende strookje. Ik ben benieuwd naar de mok, dat is vast weer een prachtige creatie geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een heftig weekje met de zorg en het overlijden van jullie cliënt. Sterkte nog de komende dagen.
    Je kaart voor je collega is erg leuk met de vlinder. Die vliegt vandaag ook op mijn blog rond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is zo heftig! Vooral als je er zo bij betrokken bent. Sterkte hoor! Dat zal nog wel even impact hebben op jullie team.
    De kaart voor de zieke collega is heel gaaf! Die vlinders zijn wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat maakt je werk héél mooi en dankbaar, maar ook heel heftig en kwetsbaar. Je bouwt een bijzondere band op met een patiënt/cliënt, met de ene heb je meer dan met de ander, daar kan je niks aan doen, maar dan hakken dit soort dingen er extra in. Ik kan door mijn hobby vaak helemaal ontspannen, dat zal bij jou denk ik niet anders zijn. Creatief bezig zijn, dingen verwerken door helemaal iets anders te doen, waar je veel liefde in kan stoppen.
    Sterkte de komende tijd. Zo te lezen kunnen jullie als team ook samen dingen verwerken, dat is waardevol.
    Maar nu je kaart, die is me toch een partijtje mooi🥰. Wat een mooi en kleurrijk dp. En het kleine vlindertje met zijn "armpjes" zo wijd, die komt en dikke knuffel brengen.
    Heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen