donderdag 28 maart 2024

52 Weeks to Christmas - week 13 '24

Vandaag een roze met zwarte kerstkaart. Ik gebruikte de sketch van Creative sketchy girls. Het papier is een heel leuk blok van de action. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 13

Dinsdag had ik een teammiddag. Daar hoort natuurlijk wat lekkers bij dus besloot ik te gaan bakken, nog als traktatie voor mijn verjaardag. chocolate chip cookies, brownies, macarons (gevuld met botercrème en lemon curd), appelkwark cakejes en wortelcakejes. 
Er is heel goed van gegeten en de rest is naar mijn werkplek gegaan.
s' avonds zijn we gezellig uiteten geweest. Zo'n gezellige afsluiter.

 



Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

11 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met heel leuk papier en plaatje. Hmmm jammie, die koekjes zien er heerlijk uit.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart ja dit papier was zo leuk hier op paar snippers na op.
    dat ziet er allemaal heel "smullig "uit lekker hoor.
    Bedankt voor je vrolijke kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Goede paasdagen lieve groeten Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart....en heb jij dat allemaal zelf gebakken....TOP!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met deze kleuren! Ja dat ziet er allemaal wel heerlijk uit. Logisch dat het allemaal op is gegaan. Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk je kaart en lekker je baksels !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met dit leuke blok, nog van harte en alles ziet er heerlijk uit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, Emily, heel leuk papier! En wat een lekkere dingen bakte je, jammer dat je zo uit de buurt woont ;-)
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart! Dat blok moet ik ook weer eens opzoeken.
    En je baksels zien er heerlijk uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eennheel mooie kerstkaart met dat leuke papier.
    Jeetje, wat ben jij druk met bakken geweest! Het resultaat ziet er prachtig uit, het smaakte vast ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, dat ziet er lekker uit! En je kaart is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen