vrijdag 22 maart 2024

Creativa 2024

Woensdag ben ik met mijn moeder naar de Creativa in Dortmund geweest. Het Creatieve event van het jaar. Ik vind het altijd leuk want je ziet altijd weer andere dingen als hier in Nederland. Wol is er bijna niet, in vergelijking met een paar jaar geleden zeker. Veel voor kaarten maken, ook redelijk wat Nederlandse stands, maar ook veel Duitse of nog andere nationaliteiten. 
En er was heeel veel stof. Mijn moeder helemaal blij (ik ook hoor). Hieronder laat ik zien wat ik allemaal kocht.



Haken onderweg.

Ik ben los gegaan bij de stand van NewStamps. Kijk dan wat leuk allemaal.

Een schaaltje om knoflook te raspen en nootmuskaat enzo. Ik vind het net de zee.

Mooie pakken papier. Huidskleur en wat andere bijzondere.

Dit mooie borduurpakket. Zo blij mee.

Voor Max, een trekker met aanhanger.

Kleine flesjes ter decoratie. en leuke stempeltjes.

Dit setje ook zo leuk.

Deze fles kreeg ik van mijn moeder. een thermosfles die 24 uur koud en 12 uur heet blijft.

En deze bloemen. Ik kocht vorig jaar al een stapel, en deze voegde ik daaraan toe.


En een nieuwe set in rood, wit en geel. De bloemen komen uit Polen geloof ik. Je wordt echt hebberig van zo'n stand.

 
En deze mooie haarspeld. Ik heb er al 2 maar moet echt even weer oefenen hoe ik hem er mooi in krijg.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een heel gezellig dagje uit samen met je moeder. Altijd gezellig.
    En wat heb je een leuke dingen gekocht. Jij kunt weer even vooruit!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gezellige dag heb je gehad, mooie spulletjes mee nar huis.. geniet van je aankopen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, wat heb je veel leuks gekocht! Veel plezier met je aankopen! Leuk dat je moeder ook haar hobby vertegenwoordigd vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, je kan weer even vooruit! Je hebt leuke spulletjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, dat vind ik nou een leuk verslag! Wat een mooie aankopen deed je! En wat heeft je moeder allemaal gekocht? Veel stofjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je naar de Creativa bent geweest! Ik was er vorig jaar en vond het echt heel anders dan Nederlandse beurzen. Leuk dat je zo lekker geslaagd bent, je aankopen zien er mooi uit. Ik keek ook nog even naar de kerstkaart: inderdaad mooi die grijze vos bij het designpapier. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zo'n buitenlandse beurs en je hebt mooie spullen gekocht. Een heel mooie haarspeld.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen