woensdag 20 maart 2024

Mooie mok op bestelling nr. 2

Dit is de tweede mok die ik mocht stippen voor mijn collega. retrokleuren. Nou, dan denk ik aan oranje met een groentint. En het is dit geworden. Ik ben zo dol op deze kleurencombinatie. Wauw, echt trots op! Ik ga ook zeker een keer iets stippen voor mezelf in deze kleuren.
Mijn collega was er heel erg blij mee trouwens.





Fijne woensdag.
Ik ben vandaag op de Creativa in Dortmund te vinden. Heerlijk een dagje omringd door creativiteit, samen met mijn moeder.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtige creatie. Mooie kleuren en een mooi patroon. Maar vooral mooi gemaakt, je bent er echt super goed in!
    Veel plezier vandaag samen met je moeder, gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, helemaal Retro, deze mok.
    Mooi🥰
    Oh wat heerlijk, om naar een beurs in Duitsland te gaan en dan ook nog samen met je moeder, geniet ervan enne..... koop niet teveel.... of wacht, doe naar lekker wel, haha!!
    En laten zien op je blog hoor, wat je hebt gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtig gestipte bekers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je met je moeder naar beurs bent geweest. Is dat vergelijkbaar met een beurs in Nederland?
    En je mok is weer geweldig. Snap wel dat je collega er blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen