donderdag 7 maart 2024

52 Weeks to Christmas - week 10 '24

Happy Birthday to me!
Ja, vandaag ben ik 28 geworden. Wat een leeftijd haha. 
Ik heb al wat mooie enveloppen mogen ontvangen die ik straks rustig uit ga pakken. 
Hoewel rustig? Mijn neefje Max komt zo voor een dagje oppassen. Vanavond komen mijn broers en schoonzusjes.
De cakerol is al gebakken, hij moet alleen nog gevuld worden. En voor Max gaan we nog gewone cake bakken. Misschien wil hij wel helpen, 'kuchen backen'

Dan nu de kerstkaart. Ik heb het zo druk gehad met werk dat ik er deze week gewoon bijna niet aan toe kwam. Gelukkig lag deze leuke auto nog klaar. Even een snelle DP achtergrond en tekst, zo heb je toch een leuke snelle kerstkaart.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 10

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

ps. De deken is helaas nog niet af. Alleen de rand moet nog. Ik laat het zien zodra ik hem af heb.



 

12 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd en een fijne dag.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd!!!
    Fijn dat die leuke auto kant en klaar op je lag te wachten konden we toch nog een leuk kaartje van je zien, veel plezier met je neefje.. gezellige dag toegewenst.
    Fijne dag, gezellig dat je er bij bent vandaag,
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van! En je kerstkaartje is een leukerd met die mooie rode auto erop! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag Emily.....fijne dag!
    Wat een leuke kerstkaart laat je zien.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Emily! En gefeliciteerd! Ik hoop dat mijn kaart gearriveerd is.
    Fijne dag vandaag, klinkt lekker, cakerol.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een leuke kaart met een goed gevulde auto. Fijne dag vandaag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd Emily! Fijn dat mijn post goed aangekomen is.
    Zo leuk dat je neefje je vergezelt op je verjaardag en dan straks nog de rest van de familie erbij, heel fijn.
    Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt, de auto zit vol met ingrediënten voor een fijne kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk is mijn kaart ook bij je aangekomen.
    Gezellig dat je neefje er de hele dag is.
    Leuke kaart met het autootje. Gelukkig lag die al startklaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd (alhoewel de dag bijna voorbij is, hihi)
    Lekker genoten vandaag?
    Wat een leuke kaart, de opvallende kleur auto staat heel mooi op dit achtergrond papier, fijn dat je deze nog haar liggen, nu heb je toch een kerstkaart deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah... dat was vast een gezellige dag! Heb je genoten van alle aandacht? En is Max half Duits? Omdat je dat zegt: Kuchen backen. Hopelijk had je leuke post! Wil je mijn kaart niet laten zien op je blog alsjeblieft?Hij komt voor een onderlinge uitdaging met Henriët en ik vind het niet leuk als ze hem al gezien heeft per ongeluk...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteren helaas geen tijd gehad om een rondje blogs te doen, daarom nu alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat jullie een leuke (oppas)dag hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd !!!!
    Je kaart is erg leuk !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen