vrijdag 8 maart 2024

Bedankt voor je inzet

Met het overlijden van de cliënt, gingen we ook afscheid nemen van een inval collega. Ik kocht een leuk pakketje voor hem en maakte snel een kaart erbij. Daphne had ook gestempelde kaarten laatst en daar heb ik mij door laten inspireren. 
Ik hoop dat hij er blij mee is.


Mijn verjaardag was geslaagd. Gezellig op Max gepast, hij heeft geholpen met cake bakken. Zijn moeder is Duits en hij woont in Duitsland, vandaar 'kuchen backen'.
Deze taart bakte ik de dag ervoor al. Chocoladecakerol met slagroom en aardbeien. 


Vandaag nemen we afscheid van de overleden cliënt. Ik haakte voor iedereen (familie en mijn team) een vlindertje ter herinnering aan haar. 


Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily



 

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi die vlindertjes, lief dat je die gemaakt hebt terwijl je al zo druk was. De kaart voor de invalcollega vind ik heel mooi, natuurlijk waardeert je collega dat.
    De taart ziet er heerlijk uit. Gelukkig dat Max met de cake geholpen heeft, dat scheelt toch een hoop 🙃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik je zo geïnspireerd heb, alhoewel jouw kaart weer heel anders is, en ik meteen weer denk, oh ja, dat kan ook nog, ga ik onthouden. Ik ben nog lang niet uitgestempeld. 😊
    Lief, die vlindertjes, een klein iets maar een groot gebaar, mooi om haar te blijven herinneren.
    Heb je een leuke verjaardag gehad?
    Veel post gekregen?



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Emily, die vlindertjes en wat een mooi idee. Fijn dat je verjaardag zo gezellig was en bedankt om even uit leggen over MAX...

    BeantwoordenVerwijderen