zondag 31 december 2023

gouden hart

Deze kaarten maakte ik voor mijn vriendinnen, om bij de col te geven. Het is gemaakt met materialen van de nieuwe MD collectie. 2 bijna hetzelfde en toch verschillend. Op het rondje heb ik een waxzegel gemaakt, met een gouden hart. Ik ben heel blij met hoe ze uiteindelijk eruitzien.



Mijn vriendinnen waren heel erg blij  met hun cadeau. En daar doe je het dan ook voor.

Een hele fijne Oudjaarsdag gewenst lieve mensen. Goede jaarwisseling en tot in 2024. 

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zijn het! Die stans vind ik heel gaaf.
    Staat op mijn verlanglijstje. En logisch dat je vriendinnen blij waren met de col en het kaartje. Dat hadden ze vast niet verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaarten, met liefde gemaakt. Fijn dat je cadeautjes met deze kaarten zo gewaardeerd worden, heel begrijpelijk. Ik heb de zegel die je op de envelop van de kerstpost had geplakt heel voorzichtig afgehaald om te bewaren, ze zijn zo leuk!
    Ik wens jou ook een heel goed uiteinde en een goed begin van een mooi jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, lieve kaarten maakte je voor je vriendinnen. Maakt een persoonlijk cadeautje nog veel leuker.
    Goede jaarwisseling en tot in 2024!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen