donderdag 14 december 2023

52 Weeks to Christmas - week 50

Deze kaart maakte ik gisteravond. Ik had een aparte kerstkaart nodig zonder tekst. Deze is namelijk voor een collega van mij.
Ze heeft afgelopen zondag een zwaar auto ongeluk gehad. Dit kwam hard aan binnen het team.
Ik heb haar al een beterschapskaart uit mijn voorraad gestuurd, maar ik wilde geen kerstkaart sturen met 'fijne kerstdagen'. Ik weet niet, ik vond het niet passend. Dus maakte ik onderstaande kaart voor haar. 

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 50
Creaties Suzan (facebook): sketch maand december

Ik heb vandaag een uitje van het werk met cliënten. Ik en een paar collega's nemen een stel cliënten mee naar het tuincentrum om de kerstshow te bekijken en lekker te lunchen. Daarna mag ik mijn kerstpakket uit gaan zoeken, mijn werkgever heeft een kerstmarkt georganiseerd daarvoor. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. he wat een naar bericht... wat heb je daar een mooie passende kerstkaart voor gemaakt.
    veel plezier vandaag!!
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd naar als er iets naars gebeurd met een naast. Je kaartje is mooi gemaakt en toevallig was ik met dezelfde papier en kleuren bezig ! mooi kaartje en fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart maakte je Emily! Wat heftig, een auto ongeluk. De kerstdagen zullen voor haar wel anders zijn nu.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Emily
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap het helemaal! Soms voelt iets niet goed qua afbeelding of tekst, dan is een neutrale kaart toch beter en kun je zelf in de kaart schrijven wat goed is.
    En leuk je uitje! De tuincentra maken er echt wat van.
    En was jouw kerstmarkt leuk??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt helemaal gelijk, dat vind ik ook niet zo passend.
    Wat een mooie kaart, goed opgelost hoor.
    Leuk uitje gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt niet goed !!!!!
    Maar je kaart voor haar is mooi !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen