vrijdag 29 december 2023

Trekker schilderij voor Max

Mijn neefje Max is geobsedeerd door Trekkers. speelgoedtrekkers, echte trekkers, op zijn kleding...je kunt het zo gek niet bedenken. Ik bestelde speciaal voor hem een stansmal voor een trekker. En ik maakte voor hem dit schilderijtje. Ik ga er denk ik nog meer maken. Misschien met verschillende seizoenen. Maar deze ga ik hem alvast geven. 
'mooi, trekker mooi' is waarschijnlijk het antwoord wat je van hem krijgt.



Hieronder nog het kerstcadeau wat ik mijzelf gaf. Ik besloot eindelijk de volledige set Tombow Dual Brush pens aan te schaffen. En ik ben er zo blij mee. Woensdag heb ik ze geswatcht in een boek. Helemaal blij mee. 




Hele fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een gaaf cadeau voor jezelf! Ik ben heel benieuwd hoe ze je gaan bevallen.
    Je trekker schilderij is superleuk! Zo'n 4 seizoenen idee vind ik gaaf. Wat is dat toch grappig dat zelf kleintjes al een voorkeur kunnen hebben voor dingen !Ik weet nog van mijn neefje, die was helemaal gek van treinen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, geweldig dat schilderij voor Max, die gaat staan huppelen! Gaaf idee om de trekker in 4 seizoenen te maken.
    Wow, wat een mooi cadeau voor jezelf, doe je goed! Veel kleurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen