zaterdag 30 december 2023

Faraway cowl x5

Jaja, ik haak nog steeds. Ik haakte zelfs deze maand deze 5 collen. Het is de Faraway cowl van IronLamb. De middelste en de meest linkse zijn voor mezelf. De donkergroene is voor mijn moeder en de 2 rechter zijn voor mijn 2 beste vriendinnen.
Die ga ik vandaag cadeau geven. Een kleinigheidje om te laten zien dat ik blij ben met onze vriendschap. We staan altijd voor elkaar klaar.


We gaan lekker high-tea'en vandaag in Zutphen, waar 1 van mijn vriendinnen woont.
Ik maakte ook nog een kaart voor ze. Die laat ik morgen zien.

Fijne zaterdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke collen in mooie kleurencombinaties. Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een lieve cadeautjes voor je vriendinnen! Wat gezellig naar Zutphen. Zo'n leuke stad.

    BeantwoordenVerwijderen