donderdag 21 december 2023

52 Weeks to Christmas - week 51

Ik mocht voor Cheerful sketches gastdesigner zijn. Ik ging vol plezier aan het werk met de sketch en digi. Onderstaande foto is hoe de kaart eruitzag. Ik vond het plaatje toch niet mooi ingekleurd en besloot helemaal een andere kaart te maken. Maar jammer om deze kaart weg te doen dus ik heb het papierblok er weer bij gepakt. Ik stanste een rond plaatje uit en zie de tweede foto. Zo ben ik meer tevreden over deze kaart haha.



Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 51

fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaarten zijn het geworden met die leuke plaatjes Emily.
    Misschien niet naar je zin ingekleurd, maar het plaatje is zo schattig....
    Heel fijne feestdagen,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie kaart met het plaatje uit het blok. Die met de digi vond ik toch ook wel leuk.
    Fijne kerstdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje en jammer dat je nu het plaatje niet meer kunt gebruiken. Je had er misschien toch nog iets verder kunnen kleuren? Zo ook een mooi kaartje geworden hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje heb je gemaakt als gastdesigner, leuke schets is het.
    Wens je heel fijne feestdagen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide kaarten heel leuk !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede redding van je kaart, Emily! Je post voor kerst en verjaardag kwam hier gisteren binnen! Dank!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen