donderdag 28 december 2023

52 Weeks to Christmas - week 52

Ik had natuurlijk best veel kaarten nodig dit jaar, dus maakte ik deze inmiddels ook al een maand geleden. Ook niet heel ingewikkeld. De leuke vogeltjes van MD komen goed tot hun recht op dit verder bijna witte kaartje. Een mooie tekst eronder en klaar is kees.

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 52

Ik hoop dat jullie een fijne kerstdagen hebben gehad. Die van mij waren giga druk met werk en alles. Maar nu lekker vrij tot in het nieuwe jaar.
Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

13 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart is dit!
    Nu op naar 2024!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met de lieve vogeltjes en een mooie achtergrond met de bomen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan wens ik je hele fijne vrije dagen, en een goed begin van 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje met die leuke vogeltjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, Emily! En ja, het leuke van bloggen vind ik dat je ineens meer kerstkaarten stuurt en ontvangt (vooral dat laatste vind ik geweldig, zo gezellig! Als mensen bij ons binnenkomen zeggen ze ook meteen: zo jullie hebben veel kerstkaarten....maar dat klopt niet helemaal, omdat mijn verjaardagskaarten er ook nog hangen :-))
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de leuke vogeltjes..Geniet van je vrije dagen en alvast een gezellige jaarwisseling. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de vogeltjes. .De achtergrond is ook zo mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad deze vogeltjes hebben niks meer nodig. prachtige kaart, geniet van je vrije dagen.
    Gezellig dat je er weer bij bent de laatste week van december.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk hè! Ze komen inderdaad mooi uit op deze kaart. Fijn dat je nu vrij bent; lekker genieten. Goede jaarwisseling! Groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Emily! Mijn vingers jeuken om met deze vogeltjes aan de slag te gaan. Vooreerst even geen tijd, werken en de jaarwisseling met logees en weer werken, dus dat zal wel even op zich laten wachten, denk ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart, heel goed bedacht, bedankt voor de inspiratie.
    Geniet van je vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat is het kaartje dat je naar mij stuurde. Ben er enorm blij mee. Zo mooi! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen