woensdag 13 december 2023

Happy B-day! 2

De broer van mijn vriend is ook jarig in december. Ik besloot niet moeilijk te doen en voor hem eenzelfde kaart te maken als voor mijn vriend, maar dan in een andere kleurencombi. Ik vind deze ook weer leuk geworden.



Met deze onderstaande kaart heb ik gewonnen bij Kleuren met potloden. Zo leuk. 


Ik heb gisteren mijn kerstkaarten op de post gedaan. En aan mijn collega's heb ik allemaal gegeven in de teambespreking. Iedereen was weer zo blij.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Dat is een goed idee, zeker in deze drukke december maand.
    Dan erbij, het is een héél leuk idee, dat kan je best vaker gebruiken vind ik.
    Gefeliciteerd met je top 3 kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje voor de broer van je vriend Emily!
    Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en goed dat je even niet wat nieuws bedacht hebt in deze drukke tijd. En wat lief dat je voor alle collega's een kaart maakte. En van harte met je topplekje!

    BeantwoordenVerwijderen