donderdag 7 december 2023

52 Weeks to Christmas - week 49

Bij 52WTC hebben ze weer een leuke challenge. Gebruik een embossingfolder. Ik vond dat echt een leuk idee want ik vergeet vaak mijn embossingfolders te gebruiken, terwijl ik een laatje vol heb. Deze is geloof ik van de Action. Ik gebruikte inkt op de embossingfolder voordat ik hem door mijn machine haalde. Dat gaf dit effect. Ik vond dit zo leuk. Je hebt verder weinig nodig. Ik plakte er een mooie poinsettia bij en klaar was de kaar. Dat is nog eens een snelle, leuke kaart.


Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 49

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. schitterend is deze kaart, wat een super gave embossingfolder..
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk effect, vergeet ik ook vaak zowel deze techniek als de embossingfolders te gebruiken.
    Leuke embossingfolder heb je gebruikt, mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje is dit.....leuk gedaan in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart met al deze gezellige huisjes, Emily. Volgens mij is ie inderdaad van de winkel met de A, ik heb hem ook.
    Bedankt voor je inzending bij onze uitdaging deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave embossing folder, mooi gedaan eerst met inkt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen