maandag 1 januari 2024

Sneeuwpop op je kaart

Een heel gezond, gelukkig en creatief 2024 gewenst lieve volgers!

Ik laat direct een kaart zien die ik mocht maken als gast designer bij de challenge van hobbyvision. Daar won ik vorig jaar (haha. Klinkt zo vreemd) de challenge met deze kaart en mocht ik gastdesigner zijn.
De nieuwe challenge luidt: een sneeuwpop op je kaart.
Nou, mijn sneeuwpop heeft heel vel lol op zijn slee. 

Dit shopte ik met mijn gewonnen kortingscode bij Hobbyvision.

Fijne nieuwjaarsdag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily



 

4 opmerkingen:

  1. Ook voor jou de beste wensen voor 2024!
    Jouw sneeuwpop glijdt met veel plezier het nieuwe jaar in. Leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook voor jou de beste wensen.
    vrolijke kaart met deze sneeuwpop.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige kaart heb je gemaakt! En mooie dingen geshopt. Leuk als je met korting wat kunt aanschaffen! Komen vast weer mooie kaartjes van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sneeuwpop zorgt voor een vrolijk begin van 2024, wat een superleuke kaart!
    Je hebt leuke aankopen gedaan, veel plezier ermee, dan hebben wij dat wanneer je het resultaat plaatst, haha.

    BeantwoordenVerwijderen