donderdag 25 januari 2024

gastdesigner bij kleuren met potloden

Even 2 berichtjes achter elkaar want.....Ik mocht gastdesigner zijn bij Kleuren met potloden nadat ik hun challenge gewonnen had. Ik kreeg een hele leuke digi die ik in mocht kleuren en gebruikte deze om een verjaardagskaart voor een collega te maken. Ik vind de kleuren echt heel gaaf bij elkaar. Lekker vrolijk. De challenge vind je hier.


Ik link deze kaart bij:
Cheerful sketches: challenge januari 2024

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, vrolijke kaart is dit!
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Emily, wat een vrolijke kaart is het! En wat je schreef klopte. Als er geen vakantie is, dan raakt elke collega in de min en dat halen we dan in vakantietijd weer in. Helaas heeft een collega nog voor we zonder gedetacheerden gaan werken ontslag genomen. Zo balen!! Het is nooit saai in de zorg he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat heb je enorm je best gedaan op jouw bijdrage als gastdesigner, wow! Heel mooi gedaan, mooi gekleurd en heel leuk papier gebruikt. Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn bij Kleuren met Potloden. En dan heb je ook nog de sketch van Cheerful Sketches gebruikt, ook daarvoor enorm bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en het is inderdaad leuk vrolijk papier. Fijn dat je gastdesigner wilde zijn bij KMP.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het groen erbij vind ik mooi.
    Niet te veel en toch geeft dat de kaart met even het laatste wat het nodig heeft.
    Mooi gekleurd, leuke digi ook.
    Bedankt dat je nogmaals meedoet met onze Cheerful Sketches challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, wat gek, ik had al op deze post gereageerd en zie mijn reactie nu niet meer staan. Nou ja, dan een nieuwe reactie:
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt als gastdesigner bij Kleuren met Potloden, dankjewel voor je bijdrage. De digi is heel mooi gekleurd en perfect gecombineerd met het papier. De sketch van Cheerful Sketches is ook heel mooi uitgewerkt, ook daarvoor een dikke dankjewel 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Angélique,
      Ik heb even gekeken. Ik heb de notificatie gehad en je berucht gelezen. Nu blijkt Blogger hem toch bij spam gezet te hebben. Oeps. Nu is die wel gepubliceerd. Hihi. Dankjewel voor beide reacties. Fijne avond🩵

      Verwijderen