zaterdag 27 januari 2024

Ik denk aan je

 Ik vertelde al eerder over een collega die langdurig in de ziektewet zit. Ik vertelde ook dat ik haar elke zoveel tijd een kaart ga sturen. Dit heb ik nu een paar keer gedaan. Dit is de kaart die gisteren op de post is gegaan voor haar. Ik gebruikte de leuke nieuwe snijmal van Carlijn Design, die vond ik wel heel handig om te hebben. Ik maakte direct nog een kaart want ik had de letters en rand over.

bovenstaande kaart verstuurde ik naar haar. 


Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten en leuk die grote tekst!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met deze grote tekst. Leuk papier heb je gebruikt.
    En handig om meteen 2 kaarten klaar te hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, goed idee om er meteen nóg 1 te maken.
    Wel even onthouden (of opschrijven) dat je er al 1 naar je collega hebt gestuurd 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaarten, slim om er meteen 2 te maken met de overblijfselen. Je collega zal de kaart erg waarderen, lief dat je haar laat weten dat je aan haar denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat lief dat je haar regelmatig een kaartje stuurt. en dit is een hele mooie.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal dat goed doen. Als je zeik bent en thuis zit is het zo belangrijk te weten dat je gemist wordt. Die stans is heel gaaf! En de kaart is ook mooi. Of eigenlijk natuurlijk kaartjes.... ik vind de eerste het mooist, met die ingelegde letters...

    BeantwoordenVerwijderen