donderdag 25 januari 2024

52 Weeks to Christmas - week 4 '24

Het is weer kerstkaartendonderdag. Jeej. Ik heb er weer 1 gemaakt, hoewel het net zo goed een beterschaps of verjaardagskaart kon zijn vind ik. Ik besloot de leuke Helleborus van MD er weer eens bij te pakken. Die bloeien nu overal zo mooi. En de leuke krans. Veel meer heeft de kaart niet nodig.
De teksten zijn van Carlijn Design. Die kwam ik toevallig tegen toen ik een andere mal zocht. Dit is heel handig. 1 grote stempel met verschillende tekstjes en daarna een snijmal om alle tekstjes in 1 keer uit te snijden. Wat makkelijk zeg. Haha. Ik ben enthousiast.

Ik link deze kaart bij:
52WTC: week 4

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi met de Helleborus!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende kaart!!!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze donderdag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze krans met de hellebores erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de helleborus Emily.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en zeker handig die stempels met alle teksten bij elkaar! Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met de krans en de helleborus, zo'n mooie bloeiende plant! Handig ook die teksten die je zo in een keer uit kunt stansen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de krans en de mooie bloemen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk die krans met de helleboris erbij !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje, erg mooi!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen