vrijdag 5 januari 2024

Een piepklein berichtje

Voor mijn collega die langere tijd uit de running is door een auto-ongeluk, maakte ik deze kaart. Het is gemaakt met de sketch van De Egel groep op facebook. Ik gebruikte het leuke muisje van MD. Mooie kleuren in het DP en veel meer heb je niet nodig. 
Ik heb besloten haar regelmatig een kaartje te sturen in plaats van te appen (daar reageert ze niet altijd op, omdat het heel veel prikkels geeft). Hopelijk fleurt dat haar dag een beetje op, ik word altijd heel vrolijk van kaarten namelijk. Want Echte post is zoveel leuker. Haha.


De avond met collega's was super geslaagd. Zoveel gelachen. Onderstaande cadeaus ging ik mee naar huis. een collega is ook creatief en stipte onder andere onderstaande theetipjes.






Ik mag dit weekend weer werken. Hoe ziet jullie weekend eruit?

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Enige kaart!! Dat muisje dat uit de enveloppe komt piepen...hihihi.
    En wat zullen jullie gelachen hebben, als ik de cadeautjes zie. Een heel leuk idee. Ben benieuwd of de chocola al een oud smaakje heeft..als het van afgelopen jaar is, valt het het misschien nog mee, maar als het al jaren op zolder lag...🤣

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    2. Hihi. De chocola is echt nieuw. Blijkbaar ligt de paaschocolade al in de winkel. Haha. Helemaal niet goed voor mij dit hihi.

      Verwijderen
  2. Super lief dat je je collega regelmatig met post verrast, echte post blijft het leukst en zelfgemaakt helemaal. Dit kaartje is heel erg mooi geworden! Leuke cadeaus heb je gekregen, die friet mandjes zijn zo leuk... Wij hebben ze ook voor de kinderen, altijd gezellig met patat eten zo'n mandje op het bord. Was gisteren bij de Action en daar stond al ontzettend veel.voor Pasen. Lijkt elk jaar wel vroeger...

    Creatief weekend!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is lief van je, wat een leuke kaart maakte je.
    Inderdaad veel leuker, echt post ipv een appje.
    Haha, ik voel hier de lol die jullie gehad hebben, wat een leuke middag zullen jullie gehad hebben.
    Ik ben vrij dit weekend, wij gaan morgen weer door met de laminaatvloer leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart, die zal je collega zeker goed doen. Zo leuk met dat lieve muisje.
    Nou, je ging met nogal wat cadeau's naar huis. Mooi dat het zo gezellig was, leuk om je collega's eens anders mee te maken dan op de werkvloer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje met dat lieve muisje.
    Altijd leuk om iemand een kaartje te sturen. Zijn steeds cadeautjes op de deurmat. Ik deed het in de eerste corona-periode bij een collega van mij. Haar man heeft destijds 5 weken op de IC gelegen met corona en ik stuurde iedere week een kaart (ook na de IC-periode nog) om ze een hart onder de riem te steken. Ze heeft ze allemaal bewaard.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met het lieve muisje. Je hebt leuke cadeaus gekregen. Paaschocolade nu al in de winkel, het moet niet gekker worden! Wij hebben de kerstspullen opgeruimd en lekker gewandeld het weekend.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen