maandag 15 januari 2024

Opkikkertjes - voor het werk

Een tijdlang deden wij op mijn werk, als groep zelf dagbesteding. Dit kon uiteindelijk niet meer waardoor we daarmee gestopt zijn. Maar wij maakten altijd kaartjes op dagbesteding, om te kunnen versturen naar collega's. Voor lief en leed. Nu zijn die kaartjes bijna allemaal op. Een collega had het daarover en toen zei ik (semi voor de grap) ik wil wel kaartjes maken voor de groep. Dat is goed zei mijn collega. Het hoefden niet van die kunstwerkjes te zijn (hele uitgebreide ingewikkelde kaarten). 
Dus ik ging aan de slag om leuke simpele kaarten te maken. Dit zijn de eerste. Opkikkerkaartjes. 
Ik vind ze zelf heel leuk geworden.






Ik hoef woensdag pas weer te werken maar ga zo even naar het werk om een cadeau voor een cliënt te brengen. Gewoon helemaal vergeten mee te nemen vrijdag. De cliënt is vandaag jarig, dus het kan niet wachten haha. 
Maar eerst ga ik even kijken in blogland wat iedereen heeft gepost dit weekend.

Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Super leuk deze opkikkerkaarten. Mooi met de wolkenachtergrond.
    Als er bij mij op het werk kaartjes nodig zijn weten ze ook altijd naar wie ze moeten kijken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaarten, daar vrolijkt een mens van op. Je hebt goed je best gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten waar je vast en zeker van opkikkert.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is dn superlief dat je dat aanbood. En dan hoeft het ook niet heel ingewikkeld. Deze zijn erg leuk en die luchten heb je heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, goed bezig!!
    Ze zijn heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen